onsdag 5. oktober 2011

Det er skikkelig høst..

..når vinden uler, og det kommer en kald guff i huset. I dag er en slik dag.

Behovet for å legge i ovnen meldte seg med en gang jeg stod opp i dag tidlig, og nå er det begynt å bli en fin temperatur her inne. Ingenting er så koselig som stearinlys, knitring fra peisen og en kopp te på en høstdag.

I det siste har dagene igrunn gått i ett - med babysang to ganger i uken og babysvømming en dag i uken, samt skole for min del en kveld i uken.. så er det jammen ikke mange dagene igjen før det er på'an i gjen. Vi storkoser oss med andre ord, og nedprioriterer bloggingen :) 

Litt hobbysyssler har det likevel blitt. Lurer litt på å melde meg på årets julemesse, så litt produksjon av kort og skilt har  det blitt.


Jeg elsker det nostalgiske - og falt veldig for pappkartong i denne duse rosafargen. Det kommer ikke frem på bildene, men kortene er "slitte" i kantene, og ser gamle ut.


Inni har jeg printet ut koselige uttrykk som passer over ens med stempelet på fremsiden.

Etter hvert får vi se om det ikke blir tid til litt flere ting og tang.

Ønsker alle en fin onsdag. Jeg skal skrive oppgave i alle ledige øyeblikk jeg har i dag :)


1 kommentar:

  1. Hei!
    Så fine kort :) Og en utrolig fin hylle!
    Jeg skal også være med på julemasse... Må vel snart starte å produsere litt ;)

    Klem Anette

    SvarSlett