torsdag 27. oktober 2011

Hei igjen!

Blir alt for lang tid mellom hvert innlegg her - Bør prøve å ta meg sammen.
Denne uken har det vært et nydelig vær her, men med en liten syk pjokk har vi kun vært utforbi døren når vi var en tur til legen. Vi har med andre ord kosa oss med sola inn gjennom vinduene.

I dag er det ikke like fint vær, men jeg har en plan om å få komme meg ut i skogen en liten tur senere. Vetle er feberfri og i mye bedre form, så jeg tenkte han skulle få prøve den nye ulldressen og bæremeisen sin. Planen er å klippe med meg noen bjørkegreiner - både til pynt i en liten vase og slik at jeg kan lage noen hjertekranser.





Bildet i dag er fra en del av gangen vår. Vi har det koselig her vi bor nå og - men jeg kan ikke få sagt det nok hvor mye jeg gleder meg til å flytte i nytt hus. Søknaden vår er fremdeles ikke ferdig behandlet av kommunen, men i helgen skal min kjære begynne å rive litt innvendig. Dette er jo noe som må gjøres uansett hva svaret på søknaden er.. ENDELIG skjer det noe ;)

Ønsker alle en fin dag! Her er det bare å få på seg klærne og komme seg ut i frisk luft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar