mandag 5. august 2013

Tilbake i blogglandia??

Hei, og takk for sist!

Det er begynt å bli lenge siden jeg var innom blogglandia, men nå kjenner jeg at det er på tide å ta en tur tilbake.
Travle hverdager med jobb, skole, familie, husbygging og hjem har tatt all tiden min det siste året.. men nå er vi flyttet inn i nytt hus, så kanskje tiden strekker til litt mer enn den har gjort i det siste?! :)
Uansett er det kjekt å bruke litt tid på å lese og hente inspirasjon hos andre bloggere, noe jeg ikke har gjort på lenge.

Nå som sommeren er på hell (i allefall hos oss på Vestlandet) legger jeg inn litt bilder av den maritime stuen min.

 
Om ikke lenge er det nok høsten som tar over.. og vi får det mer lunt med saueskinn og stearinlys.
 
I sommer har vi hatt noen kjempefine dager på stranden. Helt herlig har vi hatt det!!
Det er noe jeg kommer til å savne - helt frem til neste år :)

 
Ha en fin dag!
 
Klem Linn Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar