fredag 16. august 2013

Fredag og høstfølelse

Hei
 
I dag er det fredag, og høstfølelsen har kommet for fult. Ikke den gode høstfølelsen, hvor det er kaldt, men likevel sol og veldig fint - men den høstfølelsen da det striregner, tåken ligger tjukk utenfor, og det lyner og tordner.
Jeg sitter her å gleder meg til jeg skal hjem å ta unna helgevasken, før jeg skal fyre i peisen, tenne stearinlys og finne frem strikkeprosjektene mine.
 
Det er igrunnen rart hvordan kroppen omstiller seg etter årstidene. Hos meg er gleden stor når jeg skal bytte ut interiøret, og ønske en ny årstid velkommen. Kroppen øser av energi til akkurat dette formålet. For øyeblikket sliter jeg med å ikke sette igang med en gang...
Vi skal ha årets siste "verandafest" i morgen (om været tillater det da), og jeg føler at det passer seg med maritim stil - inntil da.
Jeg skal ikke se vekk fra at høsten blir ønsket velkommen - også inne i huset i løpet av søndagen.
 
Vi skal kose oss med Eikefjorddager denne helgen - mye kjekt for store og små!
 
Ønsker dere alle en fortsatt fin dag, og en strålende helg!
 
Klem fra Linn Therese

1 kommentar:

  1. Hei på deg :) nydelig bilde av flammer i en brennende ovn. Sånne dager elsker jeg nå når høsten kommer, og ikke minst som du bytter og ordner med nytt interiør inne i huset mitt :) Kos deg med familie og den flotte høsten vi har. Jeg liker den uansett vær og vind :) Varme hilsen fra Ann-Christin..da fikk du en ny følger også...

    SvarSlett