torsdag 26. januar 2012

Morgenstund har gull i munn

God morgen  alle bloggere. En stille og rolig torsdagsmorgen for meg om min lille skatt. En kopp te og nybakte boller fra i går.



I det siste har det vært stille og rolig her i huset - jeg opererte mandlene forrige mandag og har dermed tatt livet helt med ro i over en uke nå. På vei hjem fra sykehuset stoppet vi så jeg fikk kjøpe meg tråd - klart jeg kom til å være i form til å strikke :)

Slik ble det da ikke. De første dagene var jeg stort sett sengeliggende og orket ikke tenke på noe, men nå er jeg tilbake til meg selv igjen.


Jeg holder på å strikke puter i den fineste pudderrosa fargen. Teppe skal det også bli, men så langt har jeg ikke kommet enda. Tenk så herlig å sitte ute en sen sommerkveld under teppe i denne nydelige fargen.... Å som jeg gleder meg! :)


Ønsker alle en fin dag!

Klem fra Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar